Klet Čehovin Marezige

V srcu te obalne dežele, na slemenu hriba, 280 m nad morjem ležijo Marezige, 9 km oddaljene od Kopra.

Od smeri Koper-Pula se cesta pri križišču Hiper-market Mercator odcepi v levo, v smeri v vanganelsko dolino, v Vanganelu se začne vzpenjati mimo vasice Babiči ter Vas nato pripelje v vas Marezige. V vzpenjanju po cesti do centra Marezig boste zasledili na vaši levi strani tablo Vinska kler Čehovin, nato zavijete levo in po 150 m, zagledate našo vinsko klet, kjer Vas bomo z veseljem sprejeli in ponudili našo žlahtno vinsko kapljico.

Nekaj o nas
Vinska klet Čehovin, Marezige 11/a, se nahaja v vinorodnem okolišu dežele refoška. Sončna lega, kvalitetna

zemlja in ugodna klima so najbolj primerni za rast tradicionalnih trt, ki so potrebne za pridelavo refoška.

Tradicija naše kleti je pridelovati zemljo z ljubeznijo, tako da pridobimo grozdje najboljše kakovosti, čemur sledi vrhunsko vino.

Zaščitni znak te Marežganske dežele je črno, kot kri gosto vino - refošk. To vino je enkratno in nenadomestljivo. Belo vino tega področja - istrska malvazija - pa nosi v sebi moč sonca. Vina te dežele so polnega okusa, žlahtnega vonja, bogatega z mineralnimi snovmi.